Prestiżowy Dom - Trendy w budownictwie


Sport i Rekreacja

Sezonowe obniżki

Pozostałe kategorie

Zdrowy trening we własnym domu


Trening na rowerach stacjonarnych jest niedoceniany i traktowany marginalnie. Tymczasem poprawia nie tylko kondycję ale i samopoczucie.

Zdrowy trening we własnym domu

Niewiele osób wie, że nowoczesne rowery treningowe oferują coś więcej niż tylko pedałowanie w jednym tempie i trzymanie kierownicy. Trening z ich wykorzystaniem to dziś wszechstronnie rozwijające ćwiczenie, które może być alternatywą dla zwykłych rowerów.

W klubach fitness instruktorzy prowadzą zajęcia w grupach przy muzyce (spinning). W większości klubów możemy wybrać stopień zaawansowania ćwiczeń. Nie musimy jednak być zamknięci w grafiku ustalonym przez instruktora. Możemy w zaciszu własnego domu, przy ulubionej muzyce lub przed TV efektownie wykorzystać rower treningowy.

na rowerze to nie tylko przyjemna forma odchudzania. To także wspaniały sposób na odreagowanie codziennego stresu i poprawę nastroju. Systematyczny trening poprawia koncentrację i koordynację ruchów. Jeżeli nie jesteście dostatecznie zmotywowani by wsiąść na rower to myślę, że lista korzyści, które wymienię zachęci Was do regularnych ćwiczeń.

- na jednym treningu spalamy do 800 kcal, co powoduje utratę zbędnych kilogramów,

- regularne treningi wyszczuplają i ładnie rzeźbić mięśnie pupy i nóg,

- obniża się tętno spoczynkowe serca,

- ciało jest lepiej dotlenione, zwiększa się wydolność tlenowa,

- wzmacnia się system immunologiczny, przez co stajemy się bardziej odporni na choroby,

- zwiększa się przepływ krwi i ukrwienie wszystkich narządów, dzięki czemu stają się lepiej odżywione,

- organizm wydziela endorfiny, tzw. hormony szczęścia, powodujące uczucie błogości i radości,

- usuwamy z organizmu hormony stresu,

- przez obciążenie zwiększa się gęstość kości, a to zapobiega osteoporozie,

- zapobiegamy artrozie (chrząstki stawowe stają się lepiej odżywione), a także skręceniom (poprzez wzmocnienie mięśni stawy są lepiej ustabilizowane),

- mózg jest lepiej dotleniony, przez co znika uczucie zmęczenia, a także poprawia się koncentracja.

Niezwykle pomocna okazuje się kontrola naszych parametrów wykonywana przez wbudowany komputer. Jeśli chcemy prowadzić trening spalający tłuszcz, pilnujemy na wyświetlaczu, aby nasze tętno nie przekroczyło 70%-75% maksymalnej wartości. Po ok. 20-30 min. rozgrzewki przechodzimy w fazę gdy nasz organizm wykorzystuje rezerwy tłuszczowe do uzyskania energii.


Galeria zdjęć

rower-treningowy
rower-treningowy2 rower-treningowy3

Sprawdź produkty